Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-19, 11:44   #6
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan forberede seg til valget?

Finn ut hvilke sider av livet som er viktig for deg: familiepolitikk (barnehage, skole), kollektivtrafikk, bompenger, hva har du - og så sjekker du hva de ulike partiene står for innen det/de områdene. Jeg hadde rått stemt for det partiet som hadde sagt at de skulle innføre heldagsskole i kommunen, for å si det sånn. Ellers har det vært viktig for meg at kommunen har den innstillingen de har mtp at jeg bor i en pendlerkommune og da er barnehagen åpen fra 7-17, det samme med SFO - slik at det har vært mulig å være to pendlere og jobbe fullt og rekke å levere og hente i barnehagen. Det har også vært sommeråpen barnehage slik at det ikke er gitt hvilke tre uker man må ta som sommerferie. Slikt har vært viktig for meg. Nå som jeg har litt eldre barn så er det nye ting som tar over.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat