Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-19, 10:55   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løping: Intervaller

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Da står jeg på siden.

Men hvis pausen skal være aktiv? Det tar tid å skru ned både fart og incline, har jeg merket.

Har løpt intervaller nå, inspirert av Robyn:

Totalt 40 min.

-Oppvarming 8 km/t i 4 min
-15% i 3 min, det var tungt! Klarte kun 6,1 km/t
-pause 1 min, den var langt fra aktiv. Skrudde febrilsk på displayet, det var det eneste aktive her...
-11% i 3 min, 6,5 km/t
-pause 1 min, samme som forrige pause
-9% i 3 min, 7 km/t
-pause 1 min, samme som forrige pause
-7% i 3 min, klarte 7,5 km/t
-pause 1 min, samme som forrige pause
-5% i 3 min, klarte 8 km/t
-pause 1 min, litt trykking og litt gange
-3% i 3 min, 9 km/t
-pause 1 min, trykking og gange
-1% i 6(!) min, fordi det var litt gøy... først 10 km/t i ett min, 10,5 km/t i ett min, 11 km/t ett min, 11,5 km/t ett min, 12 km/t 30 sek og 13 km/t 30 sekunder. Eller noe sånt. Husker ikke helt.
-nedtrapping, 4 min i 10 km/t. Dette føltes som søndagstur

Mulig jeg har skrever litt feil mtp fartsøkning, jeg mener jeg skrudde opp 0,5 km/t for hvert drag, men det stemmer ikke helt, ser jeg. Mulig jeg løp litt fortere i starten enn oppgitt.

Og en ting: Når jeg hopper av mølla for å ta pause, så skrur den seg av ettehvert! Må da stille inn fart på ny.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat