Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-13, 21:41   #18
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drivhustråden

Det blir kokhett inni der når sola står på, så ja, lufte, lufte, lufte.

Automatiske lukeåpnere er lurt, de åpner lukene når det blir over en viss temp, og lukker dem når det går under en grense. Sånn siden det kanskje ikke er så varmt når du går på jobb, du ser på værmeldingen at det skal bare bli 16 grader og regn, så du tenker at lufting trengs nok ikke, her må man holde på varmen, også blir det 21 grader og sol i stedet.... (det var litt varmere enn mine småplanter satte pris på der de sto inni det lille plasthuset sitt som ikke har takluker, bare en "dør" som kan åpnes (dette er jo altså ikke et drivhus egentlig, men et sånt minihus med pvc-trekk som holder sånn liiiiiitt på varmen, og mest regnet borte fra småplantene mine... (og har som hovedmål å vise min mann at det drivhuset han har lovet meg, det trenger jeg...)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat