Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-13, 11:23   #6
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drivhustråden

Vi har drivhus under bygging, det er 9 m2 stort og kjøpt på netthandelen. Samboeren min har støpt mur, og lagt varmekabler i gulvet og montert lufttermostat slik at vi kan starte tidlig neste vår. Nå kommer vi jo seint i gang.
Onkelen hans har hatt drivhus i 20 år så jeg skal prøve å høste noen erfaringer hos han. Det er visst viktig å ikke overfylle drivhuset.

Det jeg har tenkt er å kjøpe ferdige planter i år, men jeg har sådd squash selv, som har blitt små planter.

Jeg har lyst på tomater, agurk og chili, og masse basilikum. Jeg har kjøpt en potte med noen maisplanter, det hadde vært gøy å få til. Skal kjøpe drueplante, men det blir vel neppe noe i år, selv om jeg får den plantet.

Jeg tror jeg skal satse på ganske store plastbøtter å plante i. Bør jeg ha noen hyller, kanskje?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat