Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-06, 21:50   #12
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Førstedesemberpyntetråd

Opprinnelig lagt inn av Cielo, her.

Monsoon, jeg tenkte på deg og julepynten din da jeg handlet på denne siden i dag, særlig denne hunden med det herlige juleskjerfet:

https://shop.thehungersite.com/store...egory&index=47

og katten:

https://shop.thehungersite.com/store...egory&index=34

Støtter en god sak gjør man og!

Her blir det pynting når eksamen er over.

Fantastisk!!! At man støtter en god sak samtidig som man kan kjøpe thai Noah's Ark er jo glimrende. (Om enn litt spooky at thaierne driver og diller med bibelske arker. Men ok.) Og de russiske matrushkaene var veldig søte. Hunden og katten din hadde glidd rett inn i samlingen her ja.

(Jeg rotet gjennom julepynteskene i sted og fant et reinsdyr som jeg kjøpte i fjor, som jeg hadde glemt. Jeg måtte le høyt da jeg så det. Det er laget av krystall, med sølvdetaljer. Svigermoren min hylte av latter da hun så det i fjor, for det var det absolutt styggeste hun hadde sett. He he, jeg må nok si meg enig. Det var rådyrt, og usannsynlig weird. Det er utrolig hva man kan få tak i til å henge på treet.)

Det er klart det blir lagt ut bilder av treet! Treet skal opp ca 17. desember.

Elisabeth; De lysene kjøpte jeg på IKEA i fjor eller forfjor. De kostet omtrent ingenting. Men jeg er jaggu usikker på om de fortsatt selges.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat