Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-15, 13:17   #364
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Irriterende passivitet i språket, uttrykk for ansvarsfraskrivelse eller bare en t

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.



Det minner meg om ein annan ting - korfor er det Minons på alle visdomsorda nutildags?

Jeg tror folk rett og slett bare elsker minions. Jeg tok med ungene for å se den minionsfilmen på kino og der var det to damer som gikk på kino uten unger og de hadde noen digre minionshatter på hodet. Er på en ebaygruppe på FB og der kjøper de masse minionsgreier som det virker som voksne folk kjøper til seg selv.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat