Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-22, 12:05   #17
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.594
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er iPhone best?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg er ikke overbevist om at du vil synes iPhone er best hvis du har sverget til android i mange år. Android er ofte på mange måter bedre hvis du velger en god telefon. Eneste grunnen til at jeg er stuck med iPhone er at jeg alltid har hatt den (bortsett fra på jobb og den gangen jeg skulle prøve android), og det er noe med skjermfølsomheten som gjør at jeg ikke greier å bytte. Ikke nødvendigvis bedre, bare annerledes.

Jeg har egentlig et veldig ukomplisert forhold til mobilen min, jeg vil bare at den skal funke liksom. Og at jeg skal slippe å lade den hele tiden. Jeg har en veldig bra Android-telefon nå, men den er gigantisk og det gjør det umulig å skrive meldinger mens jeg småløper for å rekke banen f.eks. Jeg har ingen annen grunn til å kjøpe ny mobil, så det er helt tullete, men jeg setter det på "Jeg har overlevd kreft og fortjener det"-kontoen. Normalt er jeg ikke sånn som synes det er stas med ny mobil, det er egentlig bare stress å måtte laste ned alle apper, koble til klokka mi og alt det der. Så jeg vet seriøst ikke hva som går av meg nå.

Jeg er en så lite avansert mobilbruker at jeg ikke engang skjønner hva dere mener med at iPhone er bedre på samhandling mellom ulike dingser, for det jeg driver med, som er synkronisering av google kalender og kontakter fungerer like bra på den (kjempegamle) iPhonen jeg har fått utdelt på jobb som det gjør på Android-telefonen min. Det er jo veldig likt.

Nå har jeg kjøpt 13 mini og den er jo veldig shiny og fiiiiin da. Og det gikk veldig ukomplisert å koble til Philips-øreproppene mine, men klokka mi sliter den med.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat