Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-14, 11:11   #146
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det blitt "in" å være fattig?

Hvis det bare er det virkelig fattige, de EKTE fattige og som det er synd på som skal få stå fram i media tror jeg bildet blir lite nyansert og at offerrolle vs SNILL giver TM vil forsterkes.

Nei det er ikke greit at folk lyver i media, men oppslagene som det har vært flest av i år synes jeg ikke har vitnet om løgn og ikke-reelle problemer, men heller har fokusert på hvordan samfunnets økende rikdom påvirker dem som ikke har sjans til å følge med. Det kommer jo nettopp frem i en del av disse artiklene at det ikke er snakk om sult og at man fryser, men andre aspekter ved å ha dårlig råd. Jeg tror dette er viktige elementer å få fram selv om det kan irritere.
Jeg tror noe av grunnen til at det irriterer er at det setter fingeren på vårt eget forbruk og at det ikke er uten konsekvenser for andre og at det lett fører oss i forsvar.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat