Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-19, 18:04   #905
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hvorfor tar ikke media like mye tak i Tonning Riise og Lerstein? Er det fordi de er mindre fisker?

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Om Leirstein og Tonning Riise, jeg vil jo tro at de blir bedt om å være ordstyrere og jeg synes det er usmakelig gjort av de som evt har bedt dem om det. Jeg synes det bør komme fram så velgerne vet om det.

Jeg synes - generelt - at media har problemer i flere saker. Noe tror jeg handler om informasjonsflommen, noe tror jeg handler om at tradisjonelle medier konkurrerer med FB (ref. feks. Karamell sin lenke til Silje G sitt innlegg), Resett, podcast, blogger etc, noe tror jeg handler om tilfeldigheter, TG saken er mer "åpen" både på grunn av måten Støre behandlet den på (Siv J er jo dronningen av "ingen kommentar" og "nå må vi tenke på alle berørt og droppe mediakjøret") og fordi en nominasjonsprosess er mer åpenbar enn det å være ordstyrer (ingen valg, man blir vel bare spurt? Er det et tilitsverv å være ordstyrer?).

Så mange grunner. Jeg er usikker på hva media skal dekke:
- De mest alvorlige sakene?
- De som får flest klikk? (Der må jo videoen være "guds gave til pressen")
- De hvor meste står på spill fremover? (TG som medlem i sentralstyret)

Og så er det selvsagt: I hvor stor grad skal vi ha offentlig gapestokk som straffemekanisme? Dette er problematisk, selv om det kanskje er litt "tonedøvt" å nevne det. Samme gjelder når man bruker varslingssaker til maktkamp (som det ble gjort i Trondheim AUF nå nettopp)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat