Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-24, 14:19   #7
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.948
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tak og lister i samme eller liknende farge som vegg

Takk for innspill. Fargekonsulent har jeg vurdert, men har fått fantastisk hjelp av min svigerinne som er veldig dyktig på sånt.

Jeg angrer nok litt for at jeg ikke tok lik farge i taket som på veggen i vår lange gang, men det er pent med klassisk hvitt også, så ikke feil på noe vis. Men lurer som sagt på om jeg skal trå til på de andre rommene. Valgte også klassisk hvit i taket på kontoret. Der er det lite dagslys, så det var grunnen. Men farge i taket har kanskje ikke så mye å si selv om det er lite daglys og/eller "lav" takhøyde? Når jeg ser leiligheter i bygårder med 3 m takhøyde så er det jo bare sååå vakkert! Jeg er ikke redd for farge på noe vis, men spørsmålet er kanskje om farge i tak er en midlertidig trend? Sånt har jeg ikke peil på. På en annen side så er jeg lite opptatt av trender, så det har nok ikke noe å si

Mulig dumt spørsmål, men dere som maler i samme farge på vegg og tak; maler dere med samme maling eller kjøper dere veggmaling og takmaling?


Vi har ikke taklister, og gulvlister er samme som gulv.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat