Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-18, 13:27   #11
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjappest og enklest Gjøvikbanen-Riksen?

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Takk forresten for kjappe svar. Så satser jeg på at det ikke er buss for tog eller forsinkelse. Får notere tlf.nr dit som jeg kan gi beskjed om vi blir forsinket.

Det er svært sjelden at det er buss for tog på den avgangen, jeg kan knapt huske at det skjer, og jeg tar den ofte. Det hender av og til (kanskje annenhver måned, mer på vinteren) at det toget blir erstattet av et lokaltog som ankommer Oslo S 20 minutter senere, men som sagt er det sjelden. Hopper du av på Nydalen bør du har mer enn god nok tid.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat