Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-19, 11:54   #58
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.000
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai når barna er store

I år skal bare knerten gå i tog. I år ville ikke snuppa gå, men hun ville gjerne være med på gammelskolen og se på knerten i toget. Til neste år tenker jeg at snuppa skal lufte den helt nye bunaden og gå i tog hun også.

Vi har pleid å bestille bord på en sentrumsrestaurant og spise lunsj der. I år har jeg bestilt bord på "Der pepper'n gror". Det var ikke førstevalget, men det var der det var ledig når jeg kom på at jeg måtte bestille.

Vi feirer annenhvert år med min mor og min far. Pappa prøvde i år å foreslå at han kunne få være med selv om det var "mamma sitt år", men jeg syntes ikke det var noen god idé. De kan mene så mye de vil om at det er helt uproblematisk at de er skilt, men det er ikke uproblematisk for meg for jeg merker at de begge forandrer seg når den andre er tilstede. Det nærmer seg nå 40 år siden de flyttet fra hverandre.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat