Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-15, 14:18   #27
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Livsstilsendring", tips og hjelp ønskes

Kaloririkt er det, men hvis det er karbohydratene du vil kutte på, GinaK, er det i hvert fall bedre enn hvit ris og pasta. Jeg har veldig nytte av tallerkenmodellen, der maks 1/4 skal være karbohydrater, 1/4 proteiner og 2/4 grønnsaker. Jeg har i perioder kuttet karbo helt fra middagen, men nå praktiserer jeg stort sett en liten mengde, mens jeg ikke spiser brød eller andre karbohydratrike matvarer resten av dagen.

Uansett tenker jeg du bør velge om du skal telle kalorier eller legge fokus på karbohydrater eller hva du nå velger, for å gjøre begge deler er veldig slitsomt og det blir fort lite mat. :btdt: Jeg går jevnt og fint ned på lavkarbotett-kostholdet mitt. Ikke raskt, men sunt og til å leve med. Kaloritelling hadde jeg blitt koko av i lengden, men sånn er vi forskjellige.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat