Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-19, 09:05   #7
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.531
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Aldersgrense på julegaver?

I min oppvekst var det konformasjon, men noen av de nærmeste har jeg fått av til jeg ble voksne, noen får jeg av enda, noen får familien av. Eller ungene mine.

Jeg har pr nå en nevø og en niese, med et sånt antall ser jeg ingen grunn til å kutte. Jeg selv har sånn 25-30 søskenbarn så jeg ser mer poenget i at de kuttet en del i min oppvekst. Det blir vel kanskje noen nevøer eller nieser til, på mannen side, de to vi har er min bror sine barn, han har fire søsken, men to v dem går enda på barneskolen så det er en stund til de får barn vil jeg tro. De eldste er etablerte med samboere så der kan jo ting skje.
Men nei, jeg tror ikke jeg kommer til å kutte ut nevøer og nieser, nettopp fordi det ikke er så mange av dem. Når de blir voksne og får egen familie kanskje gå over til å gi til familien, vi får se. Det er lenge til. Den eldste jeg er tante til er 9

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat