Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-20, 15:32   #56
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Silikonpupper - hvor "ut" er det?

Jeg blir jo ekstremt påvirket av alle som er slanke, siden jeg er litt sånn «gladtykk», og der påvirker meg jo til en evig jakt på å være tynnere. Så jeg ser jo helt klart at man blir påvirket av hvordan andre ser ut, og at det negativt påvirker utseende mitt. Det var tankevekkende da en mannlig venn satte meg plass da jeg klaget over dette - «du må se deg sånn som jeg ser deg. Du er kul, morsom og flott. Du står opp for folk og er flink på jobb, og du får til mye». Nå har jeg en kjæreste som liker meg slik jeg er og synes damer skal være «glad-tykke», og ikke på konstant slankekur og joggetur.

Men inne i hodet mitt har jeg enda lyst til å gå ned 15 kg. Og det helt uavhengig av at jeg synes at runde damer er like peke som slanke damer og ikke forstår hvorfor enkelt jeg kjenner snakker om at de må med i vekt.

En verden hvor utseende spilte liten rolle hadde vært fint.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat