Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-17, 18:07   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer kjøttfri mat. Hvilke matvarer er det greit å ha i hus?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Dette har jeg også tenkt. Jeg spiser gjerne vegetarmat, og gjør ofte det. Men da velger jeg ikke produkter som forsøker å fremstå som kjøtt, men heller faktiske grønnsaker. Kanskje lett for meg å si som ikke er vegetarianer på ordentlig.

Ja det er nok helst ikke-veggiser som sier dette, for de spiser jo tross alt kjøtt og kunne ikke selv tenke seg å leve på _bare_ grønnsaker, så da bør det jo være litt forståelse for at veggiser heller ikke ønsker det. De færreste er jo veggiser fordi de ikke liker kjøtt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat