Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-17, 22:13   #80
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Vi har fått barnehagebildene av yngste og bestilt til besteforeldre. Det er deler av julegaven.

Jeg vi har fotografering på tirsdag og funnet ut at det er BARE GRUPPEBILDE (som jeg sikkert er den særeste i verden, men reelt sett ikke har så stor glede av...)

Førsteklasse tar protrettbilder da, så DET blir julegave til besteforeldrene. Får forhøre oss litt, jeg glemte å bestille til jul av eldstemann så jeg er usikker på hvem som har.

Men det er litt sårt at vi faktisk ikke får et eneste barnehagebilde av yngste. Av eldste fikk vi vel 4, av mellomste bare et (pluss søsken) for barnehagen sluttet med det, men av yngste, så får vi visst ikke det. Vi får ta bilder av henne selv, men det blir nå ikke helt det samme. Fotografen legger ved tilnud på en "søte minner"-fotograering med fire bilde i en mappe, men om vi hadde fått lov til å få barnehagepakkene hun tilbyr... men bhg har bestemt at det er bare gruppebilde. Jeg skjønner at det er mye styr for bhg med fotgraferingen altså, men det settes virkelig pris på!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat