Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-17, 22:49   #9
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donere kropp til vitenskap?

Pr i dag tenker jeg at det er uaktuelt for meg å skrive legemetestamente. Det er ikke av hensyn til meg, men av hensyn til mine etterlatte. Det kan se helt annerledes ut om jeg blir gammel og jeg vet at alle mine etterlatte er komfortable med det. Jeg ville ikke gjort det om noen av dem var i tvil om de syntes det var ok.

Jeg kjenner selv på at det ville vært mer trøblete for meg om en av mine nærmeste hadde testamentert og dødd brått i relativt ung alder enn om det skjedde sent i livet og etter en prosess hvor det var snakket om.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat