Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-13, 00:01   #37
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å gå tomt for knær...

Det er jo for eksempel flere ukers ventetid for å få undersøkt brystet ved mistanke om kreft, selv med henvisning fra allmennlegen. Hvis det private kan ta unna noen av diagnostiseringen, må det da øke kapasiteten for behandling? Jo mindre tid en onkolog bruker på det ene, jo mer må h&n da få til det andre - særlig siden mange viser seg å ikke trenge behandling og dermed ikke opptar plass i køen i det hele tatt?

(Nå snakker jeg ikke om screening, men suspekte kuler i brystet).

Jeg kan ikke skjønne at ikke en ortoped får mer tid til rygg når h&n ikke står og opererer knær heller, men det er mulig jeg er litt vel enkel i hodet.

Og sist, men ikke minst, hvis vi sparer penger på å sette ut enkle operasjoner, så kan de pengene brukes på andre ting. Grunnforutsetningen må være at vi sparer penger, da, og det er selvsagt strid om den saken. Hvis ikke hadde det vel vært en no-brainer.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat