Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-24, 19:16   #19
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.831
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! 80-tall på budsjett?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg husker best tights, gjerne pirat, med digre pastellfarget enten Benetton-genser eller hjemmestrikket fluffy mohairgenser over. Og lyse pumps seff. Og såte-hår, med masse gelé og lakk, og lyyys/blåhvit leppestift. Alternativt Nivea-salve.

Eller Pasta Lasar! (som vi kalte den hvir sinksalvesaken vi brukte på Geilo. ) (Men tror vi bikket 90-tallet da).

Jeg har bilde av meg med hvit anorakk med stor mohairgenser i pastell utenpå.


I ca 1986 var jeg fiiiin på klassefes med svarte ridebukser med strikk under beina, storskjorte i knallrose og f.eks. mintgrønn sløyfe i halsen.

Skulderputer: Jeg kjøpte en jakke fra Pierre Robert nå i høst og den kom med uttagbare skulderputer! Jeg tok dem ut, jeg trenger dem ikke!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat