Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-22, 13:34   #318
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.512
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Da har jeg vært i byen og handlet inn blomster, masse forskjellig fra 3for2-hylla hos Mester Grønn. I tillegg fikk jeg hentet fotobøkene til konfirmantene, som kom i dag! I grevens tid kan vi vel si. Får meldinger om langveisfarende gjester som er på vei, så nå skal jeg re opp i kjellerstua til to av dem (min mor og ene søster, resten overnatter på hotell eller hos andre)

Det som gjenstår ellers er stort sett bare pynting av et par kaker (pavlova, suksesskake og det øverste laget på oreokaka) og stryking av bunadskjorter, finpussing av tale, og organisering av blomstene i små vaser. Jentungen må skysses til og fra generalprøve på seremonien senere i kveld (fordi hun skal opptre). Men alt-i-alt, føler at det meste er under kontroll. Har også en del timer mellom seremoni og selskap i morgen, så pynting som involverer pisket krem (pavlova og oreo) utsettes til da.

Hvordan ligger dere an dere andre som har konfirmant nå til helga?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat