Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-19, 15:57   #93
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags vintersko skal din gutt på 10-11 ha i vinter?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg har ikke kjøpt enda, jeg endte opp med å kjøpe et par Asics joggesko med Gore-Tex til en hyggelig pris på "elleville dager" på G-sport forrige uke, og de får klare seg inntil videre.

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Har foreløpig bare fått tursko som ikke har varmt for. Et par fra Mammut, som var veldig nedsatt på G-sport tidligere. Så får vi se om han fryser på tærne og vil ha noe varmere etter hvert. Det er ikke sikkert, han er varm som sin mor, og greier seg trolig med gode sokker i disse.

Vinteren går mot slutten, og det har fortsatt ikke blitt kjøpt noe annet enn dette til gutten. Gjennom vinteren er det joggeskoa fra øverste sitat som er desidert mest brukt. Turskoa fra andre sitat har også vært på av og til, på de aller kaldeste dagene, og på tur, men han foretrekker stort sett joggesko til daglig, og vintersko har han ikke savnet. Jeg har sagt at han fikk si ifra hvis han var for kald og trengte varme sko, men har ikke hørt han klage til nå, så da får det være. Om han har fått snø i skoene fordi de er lave så har han i alle fall holdt det for seg selv. Så da sparte vi de pengene.

Tvillingsøstera fikk et par ecco vintersko i naturfarget skinn, og har vært veldig fornøyd med dem.

Storesøster på 13 har brukt vinterskoene hun fikk i fjor, når det har vært nødvendig. Innimellom har hun også brukt sneakers (adidas superstar). Jeg legger meg egentlig lite borti hva hun har på seg, hun får si ifra hvis det er noe hun mangler. Føler vi har kommet billig i fra det i år (dvs minstejentas sko var jo dyre da, men ikke mye fordelt på tre barn).

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 11-03-19 kl 16:08.
My er ikke aktiv   Svar med sitat