Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-11, 10:18   #33
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skallklær - jøss!

Men vanlig regntøy er da ikke så fælt? Mine bruker Trolldresser (som sikkert kan kvalifisere som "skalltøy") og regntøy og jeg har aldri tenkt at ungene har vært mer klamme eller hatt det mer ubehagelig i regnsettene enn i Trolldressene. Ikke har de vært våtere i regntøyet enn i Trolldressene heller.

Jeg dulter veldig på Fryd, kjenner jeg, som sier at det er kjipt om barnehageansatte skal pushe dyrt tøy på foreldrene, for det er ingen tvil om at Reima etc er for dyrt for mange, for ikke glemme POP og Isbjørn. Det er jo ikke sånn at ei våt ullbukse er ensbetydende med mistrivsel ute og kronisk lungebetennelse heller, for å sette det på spissen.

For all del, man må selvfølgelig få være kjempefornøyd med diverse dyrt skalltøy og tipse i vei om hvor bra man synes det er, og jeg håper jeg ikke virker surmaget her, men jeg synes det er litt dumt om det skal framstå som det eneste saliggjørende og Riktige.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat