Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-13, 15:36   #20
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Månekræsjlandingen til Jens

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg er litt blond her kanskje, men hva er det som er så galt? At man satset høyt, men tapte eller at man ikke flagget nederlaget som valgkamppropaganda?

Jeg vil tro at det som det reageres på er at de var klar over at det gikk til h** på Mongstad lenge før valget var avgjort, men at det ble "feid under teppe" til etterpå? (Selv leser jeg Teknisk ukeblad, så dette er noe som jeg anså som opplest og vedtall for lenge siden) Synes også det er rart at oposisjonen ikke kjørte hardt på denne? Spesielt Venstre, (At den sittende regjering ikke gjorde det kan man kalle mange ting - feigt, unnfallenhet, men ikke rart eller uforklarlig. )

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 26-09-13 kl 15:39. Årsak: unnfallet -> unnfallenhet
him er ikke aktiv   Svar med sitat