Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-15, 20:45   #8
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melkefrie boller

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Ja, jeg regnet vel egentlig med at du hadde gitt deg ut på det før - du er jo nokså dreven i bakeverden

Du kunne ha fått noen melkefrie boller hos meg om jeg hadde hatt, eller jeg kunne ha bakt en batch i kveld, men tør ikke i tilfelle det er omgangssyken vi har i hus. Satser på at du finner uten problem.

Hehe, takk. Eldste reagerer på melk, men i mye, mye mindre grad enn før. Jeg bakte dog ikke så mye melkefri gjærbakst, for han likte ikke spesielt godt sånt. Det er først nå han har fått smaken på det, og nå går det heldigvis greit med melk og smør i bakst. Vi merker dog en liten setback etter jul hvert år, for det blir så mye risgrøt og riskrem...

Og det var en veldig snill tanke, men det ser ut til at melkefrie boller er lettere tilgjengelig enn jeg hadde trodd.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat