Tråd: Full Beauty
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-13, 22:15   #18
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Full Beauty

Jeg synes bildene var fine, og det samme med jentene (ansiktene). Men syntes det var vondt å se på kroppene fordi det mildt sagt ser ubehagelig ut, i tillegg til de kroppslige/hygieniske problemene som gjerne følger en slik størrelse på kroppen. Har ingenting imot at det blir fotografert og vist frem så lenge jentene selv er enige i dette. Har heller ingenting imot at svært undervektige blir fotografert og vist frem på det samme grunnlaget. Men å bruke slike som kroppslige rollemodeller synes jeg er uheldig da det strider mot de sunnhetsrådene man gjerne ønsker at folk skal forholde seg til. Å bruke det til andre formål, eks kunstneriske uttrykk, gi en aldri så lite innsikt i hvordan det er å leve i en kropp av veldig stort/veldig lite format, osv synes jeg er helt greit.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat