Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-12, 20:23   #9
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.817
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Salg" hos Møbelringen

Jeg har akkurat oppdaget det sammen med salget til PoP og hadde tenkt å starte en tråd om det. Jeg skulle slå til på salget deres på 20%. Pysjen var priset opp fra 250,- til 299,-. De hadde satt en ny klistrelapp over. Jeg fikk 25% rabatt fordi jeg meldte meg inn i klubben dere. Altså betalte jeg ca 225,- for pysjen. Jeg trodde jeg sparte 75,-, men sparte kanskje bare 25,-? Så kjøpte jeg et par ullvotter. De var priset til 99,-, men jeg betalte 125,- for dem. Jeg regner med de hadde glemt å sette på ny klistrelapp. Dermed tapte jeg igjen de 25,- jeg hadde spart og ender opp med null.

Rabatten er småpenger for disse plaggene. Men det er uansett irriterende med slik villedende salg.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat