Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-07, 14:51   #39
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Hm, jeg har 62 prikkepoeng på et halvår. Da tar det bare litt mer enn 8 år før jeg også er der! *gledeseg*

Kom på denne posten, og føler for en prognoseoppdatering. Jeg er godt og vel halvveis til prikkemålet, og satser på å få lese Line* sine snacksy betroelser i MII i mars en gang.

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Kanskje det burde vært en lukket avdeling (pun intended) for oss fåmælte også? Kravet kunne være en postefrekvens på maks 10 poster i måneden, og der kunne man bare poste en gang i uka. "Torskens tieforum"!

Torskens tieforum fikk visst en ikke så stille død. Jaja. Your loss!

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat