Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-20, 12:48   #16
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den ultimate pc-veska

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

hva med å sjekke ut www.timbuk2.com? De har mange forskjellige pc-vesker; både messenger og totes, ryggsekker og annet.

De har en classic messenger med mange finesser. Vet ikke hvordan den er sammenlignet med din Crumpler. Mannen min har brukt timbuk2-messenger en del og vi har en som vi bruker en del når vi skal ut og reise for den rommer mye og vi får plass til pc, iPad, ladere +++. Vi har en her hjemme som du kan få se på om du ønsker? Du kan få låne den og teste også, om du vil. (Hilsen 14c)

Takk, Jenna, så snilt! Jeg synes de ser litt større og røffere ut enn jeg egentlig har lyst på, og har vel egentlig halvveis bestemt meg for en Crumpler Passage. Tror jeg.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat