Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-20, 12:37   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den ultimate pc-veska

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Men fortell meg gjerne hva dere har og er fornøyd med!

Jeg har en retro skinnveske, som ikke kan has på tvers, og som egentlig ikke sitter sååå godt på skulderen, også har jeg en liten crossbody i tillegg. Så ikke en veldig praktisk løsning, og ikke det du er ute etter.

Det jeg derimot bruker mye når jeg skal gå litt, sånn at jeg ikke kan ha noe kun på ene skulderen, er en fjällräven som både kan være skulderveske og sekk.

Den er litt paddet, har egen lomme til PC, innerlomme med glidelås, innerlomme med nett, samt en liten lomme som er inn mot ryggen når man bruker den som sekk. Fjällräven har en crossbody også, men den er ganske liten.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat