Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-20, 09:48   #49
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet du hva slags endring som skjer med posten i dag?

Og det er jo skikkelig trist på et personlig plan, så klart, men vi kan jo ikke bruke offentlige foretak som et substitutt for NAV.

Jeg kommer fra en postfamilie i flere generasjoner, foreldrene mine møttes på på postskolen og har alle de gamle vennene sine derfra, barna deres var som søskenbarn for meg da jeg vokste opp og tilbragte alle sommere og nyttårsaftenen med dem, jeg har hatt vinterferiene på posthytter over hele landet. Det er en del av sjelen min, egentlig. Jeg synes dette er skikkelig trist.

Men jeg mener fortsatt at vi skal bruke hver eneste skattekrone mest mulig fornuftig.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat