Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-10, 14:52   #41
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Lizzie, her.

Jeg hadde en g-mail, så da var det jo greit.
I User Guide til Xperia som ligger på nett er det nøye forklart hvordan man setter opp e-post manuelt fra telefonen. Det kan hende man trenger POP3 eller IMAP info, men det må man jo ha for å legge til en konto i outlook el.l. også. Info finnes på telenor sine sider.

Info har jeg, og info legger jeg inn, men den kan alikevel ikke ikke logge seg på, eller sette opp kontoen min, og da har jeg egentlig ikke så mye mer å prøve? Jeg har lest bruksanvisninger og brukerveiledninger til øya holder på å falle ut, men det hjelper jo ikke, og når det eneste support kan hjelpe til med er å sitere fra brukerveiledningene, så synes jeg det blir litt dumt.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat