Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-09, 23:34   #41
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Å anbefale EN vogn, om skal passe til alt i hele vognperioden, det er rett og slett helt u-la-seg-gjørlig (edit:var visst ikke et fylle-tøyse-ord alikevel!)
Finn deg en god vogn med stor bag. Og god plass til varer. Er man hjemme i permisjon, blir det mye shopping :erfart:
En liten trille med flat rygg til bilen, om det er et ønske. Men putter du vogna inn og ut av bilen en gang hvert skuddår (eller hver lørdag, når gubben skal bli med, og alikvel kan løfte vogna), er ikke vekt noe å legge stor vekt på.

Så blir ungen så stor, at shopping er uaktuelt, for da bare skriker de :Også erfart: Da trenger du vogn som tåler litt terreng, eller som i vårt tilfelle, tåler å bli trillet ut på terassen for soving, mens du slokner på sofaen.

Og så begynner de i barnehage, og da trenger du en god vogn til soving, og en god vogn til å trille tur i helgene, så er du ute og må se på vogn igjen.

Like greit å venne seg til det.

Hilsen Gerbera, ruset på kortison og penicillin (og som trodde legen tullet når han mente jeg kunne få problemer med å sove, om jeg tok kortisontablettene for sent... Vel, se hvem som skulle vært i seng for 3 timer siden!!)

__________________
To søte germini 05~07

Sist redigert av Gerbera : 02-01-09 kl 23:46.
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat