Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-08, 17:37   #1
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvilken bil bør jeg kjøpe - del II

Fortsettelse av denne tråden: http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=47464

Altså - jeg har forsåvidt bestemt meg for Skoda Fabia.
I dag har Poden og jeg (og pappa) prøvekjørt en 2005 modell, gått 32.000 og koster 139.900.
Det er jo da det skjer - det som vel bare må skje; jeg ser en 2008 modell i butikken, og den var jo fiiinere...
2008 modell, gått så godt som ingenting, utstillingspris (inkl. en del utstyr) 190.000. Kan få den for 182.000.
Og så. Da jeg kom hjem gjorde jeg et lite søk på finn.no og der er det jammen et firma som kan skaffe meg 2009 modell (med tilsvarende utsyr, egentlig litt mer enn 2008 modellen) til 181.000.

What to do?

(Penger på jeg uansett låne av mammaogpappabanken as, samme med huset (som jeg nok kanskje trenger opp mot 2 millioner til) så gjeld oppover øra vil jeg få uansett, dog ikke til en vanlig bank.)

Det jeg egentlig lurer mest på er; hvordan er det med verditap og sånn? Hva lønner seg på sikt?

__________________
Poden (2001)

Sist redigert av Beathe : 09-09-08 kl 17:58.
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat