Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-18, 14:26   #38
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.839
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fossilfritt i Oslo, hva tenker dere om det?

Så urettferdig, tally.

Min gamle far (og mor) bor rett utenfor ring 3, og pappa er avhengig av bil for alt han skal ut av huset. For ham vil dette bety at Sentrum blir et sted han aldri besøker lenger.

Jeg er lat og hadde ALDRI giddet å dra til Tryvann for å stå på ski uten bil, men forbudet gjelder kanskje ikke PÅ ring3 - så da kunne jeg kanskje kjørt likevel?

Sykling er fint, jeg tror nesten alle som sykler vestover fra Oslo sykler rett forbi huset mitt hver dag. Jeg tenker at hvis sykling virkelig skal bli for alle, må det trafikkreguleringer til - jeg så gjerne at syklistene i Oslo oppførte seg litt mer som syklistene i Danmark. . Litt for mange gale tour-de-finance-folk forbi huset mitt og på veien min til jobb til at jeg føler meg trygg.

Jeg synes også Lan Marie er tøff - men synes hun skaper litt for mye praktiske problemer for byen med politikken sin slik det er nå. Der jeg bor, fører dessuten politkken hennes til MYE større miljøbelastning, så det er liksom ikke udelt positivt det hun holder på med. Miljø er en global, mangefasetert utfordring - og et engasjement som stopper ved bygrensen blir litt merkelig, synes jeg.
Samtidig synes je det er helt TRAGISK hvor mye hets hun utsettes for. Kan ikke folk argumentere saklig, liksom?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat