Tråd: Julekortmotiv
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-07, 18:29   #21
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julekortmotiv

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Pokker. Og jeg som har kjøpt inn det. Og kjoler med kapper til oss jentene. Ja, og hagegnom til å ha på trappa.


Jeg så liksom for meg hele Berglijot-familien i like joggedresser sammen med en hagegnom og et reinsdyr

Neida - jeg tror ideen din er bra den! Ser for meg at det er lettere å få til et vellykket bilde ute så trappa eller verandaen tror jeg blir bra Vi hadde tenkt å ta bilde av ungene utenfor hytta vår, men det striregnet hver bidige helg når vi var der i høst. Jeg hadde liksom sett for meg smårutede vinduer og nysnø... Neste år tror jeg jammen at vi skal slå til med bilde av hele familien!

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat