Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-19, 23:40   #34
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt beste slanketips - ikke nødvendigvis sunt

Alle er forskjellige og har forskjellige utfordringer. Jeg syns middag er litt jeje, og det er ikke noe jeg har problemer med å mengdekontrollere. Men jeg lager i utgangspunktet sunne middager uten sauser og ost, og har for lenge siden sluttet med å spise (noe særlig) karber til middag, så da er det som oftest kjøtt/fisk pluss grønnsaker/salat.


Hvis man skal ta av i vekt uten sult og uten å gå i sparemodus, så er det beste for mange å gå i ketose og bli der noen uker. Det er for meg en ganske fin tilstand, med god søvn, mindre pms, uten søtsug og jevnt blodsukker, men det er pøtete å holde på med, særlig i sosiale settinger.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat