Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-19, 09:40   #35
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags utstyr har du for å høre på musikk hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Hva er Sonos? Vi har ingenting. Som i absolutt ingenting. Jeg har ørepropper. Barna har noen høyttalere på rommene sine.
Jeg har unngått lyd så godt jeg har kunnet de siste årene men fillern heller, nå er ungene store og jeg har bare glemt bort det med musikk i rommet.
Ok - hva trenger jeg? Sånn til å begynne med? Ikke dyrt og vanskelig.

Sonos er en produsent av høyttalere som kan settes opp sånn at man kan spille samme musikk i alle (eller noen) rom samtidig. Det er ikke vanskelig. Til å begynne med trenger man bare en høyttaler. De har forskjellige varianter, de som heter Play 1 er de billigste, eller Play One hvis du vil ha med Google Assistant/Alexa.

Veldig enkelt å bruke. Du har en app på telefonen der du kan velge musikk fra f.eks Spotify eller iTunes, eller en hvilken som helst radiokanal. Så kan du sende dette til de rommene du vil (der du har Sonos høyttaler). Hvis du har stemmestyring kan du bare be de spille det du vil med å si f.eks. Hey Google, spill NRK P3.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat