Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-21, 12:18   #162
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Kan anbefale min løsning: kjøp 24 ting til deg selv, og få barna til å pakke inn og nummerere. Bare vellykkede pakker her! I dag fikk jeg en strikkeoppskrift.




Jeg husker ikke om jeg har skrevet om vår familiekalender tidligere i tråden, men jeg elsker den. Hver av familiemedlemmene har kjøpt 2 gaver til hver av de andre i familien, totalt 6 gaver fra hver, og dermed 6 gaver til hver, en gave hver dag i 24 dager. Jeg synes det er superstas at jeg IKKE vet hva som er i mine "luker", og det er også gøy at mannen har vært nødt til å bidra litt på akkurat dette området, noe han absolutt aldri har gjort tidligere. Foreløpig har alle vært fornøyd, bortsett fra da jentene fikk sokker og saks. ("Du kommer til å bli glad for den når du er 25 år og bor i kollektiv og de andre har sakser fra clas ohlson, og du har verdens beste fiskars-saks". "Eh, nei. Den er jo oransje.")

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat