Tråd: Jordskokk
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-17, 11:22   #7
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jordskokk

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jordskokk er ikke noe du "forsøker et år" er jeg redd. Du er stuck med det resten av livet. Den er ekstremt spirevillig, og om det bare blir liggende igjen en liten millimeter av en rot i jorda så poffer det opp en til. Legg til at knollene er sprø og knekker lett.

Så du kan egentlig bare kjøpe en knoll, dele den opp og stappe i jorda. Alternativt snakker du med noen som har og ber om å få et par planter.

Sier du det altså?
Jeg har aldri tenkt på at det er noe jeg kunne ha i pallekarmene mine, men om det er så enkelt tenker jeg at jeg vier den ene av de til jordskokk i år.
Hvis de er så spirevillige og lette som det høres ut til bør det kunne funke her oppe i nord.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat