Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-21, 10:22   #13
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.804
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegodt på pinne/spyd

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Nå må jeg spør deg et sikkert teit spørsmål Nextlife: Hvordan gjør man deted sprøyteposer osv? Jeg får det ikke til, det blir bare gris og søl. Jeg vet ikke hvor mye jeg skal klippe av enden på posen....jeg forstår ingenting av å "måle med sprøytetippen" Jeg syns aldri tippen passer (åpning for liten) og ender med å klippe for mye. HJELP! Har du noen teskje forklaringer?!

Hvis du kun har tip og ikke kobling, stapper du tippen godt nedi tuppen av posen og klipper bare litt over tutten. Bruker du kobling (dings til å skru koblinger av og på) stapper du indre del av koblingen godt nedi tuppen på posen, skjærer/ klipper nederst ved skrurillene, tar av plast tuppen du har klippet og setter på tip'en utapå og skrur på ytre del av koblingen. Skal man ha mer enn en tip er kobling helt GULL og sparer arbeid, kliss og glasur.

Anbefaler veldig wilton.com for både instruksjon og inspirasjon.

https://www.wilton.com/how-to-prepar...TECH-7846.html

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat