Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-06, 13:31   #27
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bilen bak kjører skremmende nærme

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Da må du nesten ha kamera fastmontert i bilen. Når det er mørkt og bilen ligger nær deg med lysene på, hvordan skal du kunne se nummeret forresten?

Da kan du, eller en passasjer filme at bilen ligger for nærmt til å se. For å få bedre lys så skrur du på tåkelysene.

Noen biler har bedre tåkelys enn andre. Jeg hadde en Mitsubishi Lancer engang, den hadde et tåkelys på hver side, i samme høyde som de andre lysene. Utrolig effektivt! For de lysene svir godt i øynene på noen meters avstand. For å ta bilde så er det bare å akselrere litt med tåkelys på, så får du en liten luke.

Nå har jeg sjelden dette problemet selv, ettersom at jeg er lommekjent på de vestlandsveiene som jeg kjører på så ligger jeg som regel bak vogntog bare en lite stund før jeg kjører forbi. Det har hendt et par ganger at jeg ganske overraskende - umulig å se bakfra - har funnet en nervøs billist foran "på" støtfangere til vogntoget!

HP er ikke aktiv   Svar med sitat