Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-12, 15:15   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekte amerikansk oreokake?

Jeg tror ikke det er en norsk greie i hvertfall. Men jeg finner ikke e-post-rekken som gikk fram og tilbake mellom Egon, SmartClub og meg i 2005 da jeg holdt på å gå fra forstand for å finne ut mer om denne kaken. :gravid og hadde god tid til å engasjere meg i ting som virket viktig da:
Da var det Egon og SmartClub som solgte kaken her i byen. Egon solgte de "trekanta" kakestykkene, mens SmartClub solgte brett med de firkanta formstykkene. De er laget på samme oppskrift. Og Deli de Deluca selger begge variantene. Men vi hadde ikke Deli her da.

Men de kakene er helt fantastisk, skummelt gode altså. :dån:

Jeg lurer på om de mailene befinner seg på en hotmailkonto som ikke er i bruk lenger.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat