Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-18, 21:58   #25
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Avsporing] Bruker du skomaker? Steller du skoene dine?

Ja, jeg steller skoene våre jevnlig (rengjør, pusser, smører/sprayer, osv). Tok en overhaling forrige uke og brukte totalt 2-3, men da har det en del skinnsko som krever litt mer nøysom behandling.

Jeg bruker også skomaker til sko som har bruk igjen ved reparering, og der opplever jeg at skomakeren er god til å si fra hvis han ikke ser hensikten med den reperasjonen jeg evt ønsker. I utgangspunktet brukes skoene til de er slitt ut og vel så det, av hverdagssko vel å merke. Penere sko gis bort dersom det er bruk igjen og alternativet var å kaste. Med den belastningen det er for naturen å produsere/frakte sko, og ikke minst hva de gjerne koster, ønsker vi å kjøre maksbruk på de vi har.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat