Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-09, 00:44   #61
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varmt, billig sted i mars-april?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Så bra! De aller, aller fleste som reiser til Gran Canaria blir positivt overrasket over hvor mangfoldig det er, og hvor mye man kan se og oppleve der - i tillegg til sol,bad og shopping. Jeg blir ALDRI lei Gran Canaria selv hvor mye jeg reiser til andre steder. Har vært der hundre ganger og reiser tilbake igjen og igjen.

Vel, vel. :ikke med i de aller fleste, skjønner jeg:

Jeg har vært der i to omganger, begge ufrivillig. Jeg er enig i at hovedstaden ikke stinker big time, liksom, men det er jammen ikke en utpreget fantastisk by heller. Helt OK hvis man skal ha varme på feil tid av året og ikke har tid til å reise langt, men ikke noe helt spesielt.

Jeg fikk min dose av Arguineguin eller hvordandetnåstaves også. Mogan var pent nok, PR var virkelig, virkelig grusomt.

Det kan ikke sammenlignes med å dra et "ordentlig" sted, for mitt vedkommende.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 29-09-09 kl 09:11.
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat