Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-09, 19:50   #203
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til dere som sier dere har et rotete hjem

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nei, vi har ikke så mye klær på stua - eller, Poden kler noen ganger av seg her (pysjen hans ligger stort sett alltid enten i sofaen eller på en av spisestuestolene), og noen ganger tømmes en kurv rene klær i en stol fordi vi akutt trenger kurven til andre klær. Og oftest rydder vi vekk kopper og sånt om kvelden. Men f.eks. skal man sette på en DVD når man skal trene, og da tar man ut DVD-en Poden pleier å se på etter skoletid, og lar den ligge på bordet (der coveret til denne allerede lå), og lar coveret til sin egen DVD også ligge der, og glemmer å rydde den på plass igjen etter trening fordi man er sliten og svett og uansett må dusje først. Etter at man har trent tar man dessuten av seg pulsklokken og lar denne også ligge på bordet etter at man har notert opp dagens data. Så blir vannflasken stående ved siden av laptopen fordi man drikker mens man skriver, og sikkert skal drikke mer senere, så det er ikke noen spesiell grunn til å sette den vekk, og så henter man seg litt kveldssnacks senere og nøtteboksen blir stående igjen. Fjernkontrollene ligger der fordi de brukes ofte og skal være lett tilgjengelig, fotoapparatet ligger der fordi jeg sist hadde det fremme for å laste bilder over på laptopen og fordi det strengt tatt ikke har noen fast plass. Boken jeg holder på med ligger der, og de to bøkene Poden leser i for tiden, og det siste nummeret av Nemi, fordi ingen av oss voksne er sikre på om den andre er ferdig å lese i det. Regningene ligger der fordi jeg ikke har lagt dem inn i nettbanken enda, og brevet fra SFO ligger der fordi jeg skal svare på det og ikke har fått gjort det enda. Og siste Morgenblad ligger fremme for at vi skal ha en sjans til å komme noenlunde gjennom det i løpet av uken.

Akkurat sånn er det det foregår! (Kjente meg veldig igjen her.) I tillegg kler jeg av meg litt på badet og litt på stua, og klærne blir kanskje liggende noen dager iallfall...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat