Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-20, 12:55   #17
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hundeeiere: Hvordan har dere valgt rase?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

@gaia: hvis rett skal være rett, så er det ikke rasen som er utskjelt, men måten den markedsføres på svært mange har reagert på.

Jeg kjenner flere cobbere og andre doodler, de er fine, alle sammen.

Det kan du si, men jeg har vel opplevd at jeg har blitt sablet ganske kraftig ned når jeg har anbefalt Cobberdog, og det skjer virkelig ikke med så mange andre hunderaser (med unntak av de som har velkjente helseproblemer, som går igjen hos de aller fleste av hundene.) Og jeg opplever vel «markedsføring» av andre raser som omtrent like forherligende.

Cobberdog koster ganske mye penger, men jeg tenker at det er en fordel, siden det ikke er samme «søknadsprosess» som en del andre oppdrettere har. Da tenker man seg nøye om, før man kjøper hunden.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat