Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-20, 08:20   #5
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hundeeiere: Hvordan har dere valgt rase?

Vi hadde Cocker Spaniel da jeg vokste opp. Vi snakket om Cavalier king Charles Spaniel når vi begynte å snakke om hund i 2009.

Sommeren 2010 hadde en venninne kjørt innom et oppdrettsted på veien hjem fra ferie og hadde med seg en i samme rase. De har hatt ganske store utgifter allerede fra den var liten så jeg begynte å tenke på en type hund som en på jobben hadde; Lhasa Apso. Den var med på jobb hver dag og var så rolig og fin.
Vi brukte lang tid og leste masse om rasen og hadde søk på Finn. Avtalte med flere men det var så mye rare samtaler så vi var skeptiske og ventet.
Kom så over en oppdretter, dro på besk og fikk hjem den søteste lille voffen som vi har hatt siden juni 2011.
Rytefri og rolig. Men liker å gå lange turer. Vi har vært nøye med oppdragelse så han lyder raskt og bjeffer så og si aldri. Stolt av det.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat