Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-19, 22:13   #539
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Fetteren min serverte sushi i dåpen til sin datter, uten at det var opplyst om det fra før. Foreldrene mine spiste ikke mye , men jeg vet ikke om resten av deres generasjon var vant til det eller ikke. En annen fetter som satt ved siden av meg hadde nok en av sine første sushiopplevelser i den dåpen og forsynte seg grovt av wasabien, i den tro at det var guacamole.... Jeg fikk ikke avverget katastrofen, men passet på fylle opp vannglasset hans da jeg forsto hva han hadde gjort.... I den dåpen til det neste barnet i den familien fikk vi servert snitter, så jeg tror kanskje de fikk noen tilbakemeldinger på at det ikke var det rette publikumet.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv