Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-19, 18:23   #530
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Dere som mener det ville vært fint med beskjed på forhånd om hvilken mat som serveres, tenker dere det samme om annen mat? Eller synes dere sushi er kontroversielt? Jeg mener - jeg har jo dukket opp i konfirmasjon og fått servert reinsdyrstek, som jeg ikke liker. Men jeg synes jo ikke det er problematisk på noen som helst måte. Litt flaut, kanskje, for det er jo flaut om noen ser at man er kresen. Men det skjuler man som best man kan. Jeg ville jo aldri hatt forventninger om at de hadde en backup meny, i tilfelle noen gjester ikke var fornøyd med hovedmenyen. Man får servert mat, liksom. No big deal.

Jeg ville satt pris på beskjed om sushi hadde vært eneste maten. Hverken jeg eller minste spiser det.
Tenker det er annerledes med reinsdyrstek for da er det vel både poteter, grønnsaker og saus jeg kunne ha spist.
Jeg ville aldri i verden uttrykt misnøye eller sagt noe hvis vi hadde kommet til et rent sushimåltid. Hadde bare håpet det ikke var lenge til kakene.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv